掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

【頭條獨家】檢疫令下中港相隔 薛家燕男友冧爆短訊曝光 #薛家燕

偷望手機  錄音空檔,家燕姐不時偷望手機,一臉甜蜜。  家燕姐還拍片回應男友,隔空傳情。
【頭條獨家】檢疫令下中港相隔薛家燕男友冧爆短訊曝光偷望手機錄音空檔,家燕姐不時偷望手機,一臉甜蜜。家燕姐還拍片回應男友,隔空傳情。新型冠狀病毒肺炎疫情 ...




檢疫令下中港相隔薛家燕男友冧爆短訊曝光偷望手機錄音空檔,家燕姐不時偷望手機,一臉甜蜜。家燕姐還拍片回應男友,隔空傳情。新型冠狀病毒肺炎疫情 ...




【頭條獨家】檢疫令下中港相隔 薛家燕男友冧爆短訊曝光



偷望手機 錄音空檔,家燕姐不時偷望手機,一臉甜蜜。 家燕姐還拍片回應男友,隔空傳情。

新型冠狀病毒肺炎疫情嚴峻,內地入境人士須強制隔離檢疫14天,下月「登七」的薛家燕與年輕10多歲的男友A君相愛14年,依然愛的甜蜜,不過上周五2月14日,經常穿梭中、港兩地的港商A君,因為隔離令未能返港陪家燕姐共度情人節。當日家燕姐寄情工作,下午現身早前有確診患者病逝的黃埔花園,為新城電台節目錄音,雖然身處險地,但男友不停傳送關懷及甜蜜短訊,冧爆家燕姐向本報開心share,「佢喺近上海嘅地方雪中送愛,跑咗出雪地,氣喘喘咁砌咗幾個雪堆,上面寫住Nancy baby!好感動!搵到真愛,人生何求!」採訪:方騫平

重裝防疫 家燕姐展示大量口罩、消毒用品,防疫裝備十足,男友都唔使擔心。
重裝防疫 家燕姐展示大量口罩、消毒用品,防疫裝備十足,男友都唔使擔心。
災區錄音  家燕姐戴住重型口罩落重災區做電台節目。

災區錄音 家燕姐戴住重型口罩落重災區做電台節目。

除咗雪中送「愛」,情人節禮物仲有一盒24個口罩、朱古力及無盡綿綿情話,由情人節凌晨開始肉麻字句無間斷送上,當中有:「如果世界只剩十分鐘,我會和你一同回憶我們每次的相聚;如果世界只剩三分鐘,我會一直深深吻你;如果世界只剩一分鐘,我會說聲我愛你!情人節快樂,願疫情早點過去,我們早日相見。」更附送有紅玫瑰及心心圖案。之後,又貼出大雪圖,並感慨說:「好大的雪,你在就好了,我們可以手牽手在雪花飛舞中漫步,多羅曼蒂克。情人節沒有你,只是個普通的2月14號。」直到傍晚,A君更忍不住衝出街砌心意雪堆!上面寫住「Nancy baby」。原來家燕姐喺男友視覺係baby,好sweet呀!家燕姐都有隔空傳情,拍片放上網回應:「以前過情人節收玫瑰花,會話:『哇!我從來未見過咁浪漫嘅男人!』𠵱家過情人節收口罩:『哇!我從來未見過咁細心嘅男人!』家燕姐好珍惜男友心意,「口罩好難買到呀!佢唔送花,因驚花會帶菌!」至於可有叮囑在內地的男友小心防疫?她卻說:「都理唔到咁多,佢咁大個人。」

消毒電梯 家燕姐宣揚扶手電梯安全訊息,要「握扶手」同「企定定」,𠵱家仲要加埋防疫版本。

消毒電梯 家燕姐宣揚扶手電梯安全訊息,要「握扶手」同「企定定」,𠵱家仲要加埋防疫版本。
注意清潔  入到電台第一時間要用酒精搓手液搓手。

注意清潔 入到電台第一時間要用酒精搓手液搓手。

Full gear上陣防疫

情人節當日,風騷家燕姐落新城電台跟主持人范振鋒及DJ思敏錄音,落車後她拎出一張消毒濕紙巾,用嚟乘搭扶手電梯時,隔住去緊握扶手:「咁樣做,除咗幫到自己,仲幫埋其他人消毒!」入到電台,她即用酒精搓手液搓手,仲要抹好枝咪,換上新咪套及噴上消毒酒精才安心除口罩錄音,好穩陣。

節目中訪問「口罩王子」喬寶寶,家燕姐話要點名讚揚他的善心,順道請教他派口罩的心得。對於走入疫區,問到家燕姐可有擔心?她即說:「唔驚,其實我都有關心過,問過人,知道大廈位置喺邊度𠻹,兩者距離都好遠。而且我做好防預措施,戴口罩、勤洗手,尤其返屋企,要小心處理對鞋,仲買咗個鞋架放門外,以前日日換唔同鞋,𠵱家唔好,萬事小心。」家燕姐坦言朋友多,唔使頻撲搶廁紙、口罩,「有家長送廁紙同埋兩箱衛生巾畀我!」豈料范振鋒說:「兩箱你用唔晒喎!」對此,家燕姐笑住自爆,「我係直情唔使用啦,我都覺得好笑,不過佢都係有心啫。」喺疫情下家燕姐取消好多工作,家燕媽媽藝術中心都被逼停學,下月30日家燕姐70歲生日,現已取消咗生日會,但知未A君能否順利返嚟送上驚喜。

安心開咪 薛家燕、喬寶寶、范振鋒開咪前換上新咪套。

安心開咪 薛家燕、喬寶寶、范振鋒開咪前換上新咪套。
激讚寶寶  家燕姐請教有四次派口罩經驗的喬寶寶心得,因為她都有朋友想派。

激讚寶寶 家燕姐請教有四次派口罩經驗的喬寶寶心得,因為她都有朋友想派。
可愛baby 喺男友視覺,家燕姐係可愛baby!

可愛baby 喺男友視覺,家燕姐係可愛baby!
登七牛一  下月生日唔知男友會否順利回港跟她慶祝。

登七牛一 下月生日唔知男友會否順利回港跟她慶祝。
工作受阻 喺疫情下,家燕媽媽藝術中心只好停學。

工作受阻 喺疫情下,家燕媽媽藝術中心只好停學。

鍾意就快D Share啦!