掃呢頁CODE去手機

2020年2月2日 星期日

森美:法國山上撲口罩 森美蘇州過後冇罩買 __,森美,

上到山都買唔到口罩…全城牽起搶口罩熱,口罩一個難求!而森美去了法國旅行,就算登上雪山都不忘買口罩自保。他在社交網上載身在Meribel-Mottare ...




上到山都買唔到口罩…


全城牽起搶口罩熱,口罩一個難求!而森美去了法國旅行,就算登上雪山都不忘買口罩自保。他在社交網上載身在Meribel-Mottaret滑雪區度假小鎮的相片,但表示購買口罩行動失敗,一臉無奈兩手張開發文表示:「放假諗住開心,結果唔喺香港,無(冇)口罩,法國山上前日都有一人限十個,每個8蚊。諗住回程買,走出後面間藥房,無(冇)晒。香港我回來啦,一起抗疫靠自己!」網友笑言他上了寶貴一課,日後見到有口罩出售地方,要立即入手,以免後悔莫及呀!


舞台劇演員兼導演彭秀慧亦在社交網表示身在日本嘅佢,本身去到便利店都見到有成人口罩賣,點知喺佢前面有位講廣東話嘅男子竟然一手掃晒架上嘅貨,即使店內表示每人限買三盒都冇理,全部掃清,成車推走,搞到彭秀慧都只係拎咗兩盒小童口罩畀佢有小朋友嘅朋友,依家真係全球一罩難求。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!