網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月11日 星期二

【好友送驚喜】溫碧霞遺憾沒親領影后獎:因為冇諗過會攞到 #溫碧霞

溫碧霞(Irene)憑新片《墮落花》繼日前勇奪「愛爾蘭第8屆絲綢之路國際電影節」最佳女主角之後,又再接獲喜訊,成功入圍「第15屆大阪亞洲電影節」,累計 ...




溫碧霞(Irene)憑新片《墮落花》繼日前勇奪「愛爾蘭第8屆絲綢之路國際電影節」最佳女主角之後,又再接獲喜訊,成功入圍「第15屆大阪亞洲電影節」,累計已入圍第4個影展。

最近結束旅程回港的Irene,昨晚獲一班好友秘密為她慶祝首度獲封國際影后,被感動得熱淚盈眶,她說:「好開心呀!多謝大家畀我呢個Surprise,個蛋糕好靚。我一定會繼續努力,拍多啲好戲畀大家睇。搞到我好感動,好多謝每一位由出道至今都好錫我嘅fans、朋友,仲有英皇老闆楊生(楊受成)、Mani(霍汶希)同所有同事、而家同過去每一位幫過我嘅經理人,真係覺得自己好幸福。」Irene坦言有點遺憾沒親身去領獎,因從沒想過會奪獎:「獎座同證書寄運途中,呢個係我第一個國際獎項,仲要係最佳女主角,希望快啲收到」

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩

---------------------------------

11大串流娛樂平台推介 65頁網上煲劇睇戲天書

點擊即睇

溫碧霞獲好友送上蛋糕慶祝奪獎



鍾意就快D Share啦!