掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

【父母離異自我懲罰的後遺】蝦頭對人歡笑:多年來一味討好人,為咗令佢哋鍾意我係好痛苦 #楊詩敏 #蝦頭

蝦頭,中學時跟同學出外午膳,餐廳正推廣大蝦套餐,被指貌似大蝦,因而得名,不過自嘲有一手的她未有介意過,更沿用至今。真名楊詩敏的蝦頭,香港演藝學院畢業後 ...






蝦頭,中學時跟同學出外午膳,餐廳正推廣大蝦套餐,被指貌似大蝦,因而得名,不過自嘲有一手的她未有介意過,更沿用至今。

真名楊詩敏的蝦頭,香港演藝學院畢業後,一直在舞台劇方面發展,觀眾真正認識她,或許由跟詹瑞文合作的連串舞台劇開始。事實,07年,她已經獲香港戲劇協會的香港舞台劇獎最佳女主角,演技超班。

13年,她演出電視劇《MY盛LADY》,扮演的羅娜癡戀黃子華,角色瘋癲搞笑,開始逐步走入屋。之後扮麥玲玲、王宛芝,梅艷芳唱歌,在一班靚女中的節目《美女廚房》,她又能搞笑突圍,成為大台一線花旦以外,曝光率極高的女藝人。

香港人都愛看蝦頭,因為她懂得讓我們放鬆開心。

那蝦頭自己呢?原來一直困擾她,就是如何找到真正快樂。

蝦頭說,小時候的她萬千寵愛在一身,是父母的心肝寶貝,直至弟弟出世,視為偶像的爸爸又決定跟媽媽離婚,她的世界從此不一樣。當然,現在回想,這都是當時的幼稚結論。不過,當日為了不讓自己面對這個家,她說:「我係好想有人愛錫自己,所以選擇拍拖,好快就已經同男朋友同居,好細個已經同男朋友住埋,雖然我仍然會見到爸爸媽媽,但我個心已經唔喺個家,唔鍾意佢哋咁樣,可以話係嬲咗佢哋,亦好嬲自己,亦好嬲自己嬲咗佢哋,好似係懲罰自己既一種生活方式。」

渴望愛,她坦言更不懂如何愛。

「所以我拍拖時,唔係好懂得去愛人,因為都唔懂得同自己相處,唔懂得愛自己,咁樣係唔會識得愛人,每次經驗,都會話畀自己知,愈來愈發現自己多啲,要接受自己真係唔懂得愛,咁就唔需要勉強,之後要學習先愛自己。例如對上一次拍拖,都係一次好大學習,互相之間都係。」她哽咽。

蝦頭上一次的拍拖對象,是經理人邵子風,兩人15年拍拖兩年,18年才公開分手,因為邵子風當時患了情緒病,兩人還要在別人面扮恩愛,直至男方覺得對不起她,才在社交平台講真相。相隔兩年,今年初,兩人才正式結束工作伙伴關係,真正各走各路。

要做一個快樂的蝦頭,愛情外,她十分重視人與人之間相處,因為她誤以為討好別人,就是快樂來源之一。

「小時候同其他人相處方法,我覺得係討好人,會做一啲事情令別人鍾意自己,做對方鍾意嘅,令佢哋鍾意我,而唔係活出自己鍾意嘅方法,

係好痛苦嘅。因為我會好荷索,會覺得自己做好多嘢,但你仍然唔鍾意我,包括人與人之間關係,或者感情上,我都以呢種狀態去生活,其實好痛苦,我點都滿足唔到你,點都做得唔夠好。」她説。

有段時間,她甚至以為戲中角色就是自己,將現實和戲劇混淆。

直至早些時候報讀了一些課程,以及近日玩一個每天寫日記的APPS,她看到自己真實一面,愈來愈了解自己,被啟發的蝦頭明白到,要活出自己,才會享受到快樂。

「往後日子,就係要做一個真正楊思敏,要活出自己嘅使命,感染大家嘅力量,我覺得呢個就係我應該要做嘅事。」她說。

今年45歲,在愛情路上了一課,蝦頭坦言並不心急再愛。

「我相信如果能夠好好活出自己,呢個人就會出現,因為佢會見到真正嘅我,先至會愛我,呢種感情先會長久,但以前我唔係咁樣諗,只會討好對方去維持關係,所以係痛苦。」她再哭了。

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!