掃呢頁CODE去手機

2020年2月1日 星期六

【曾上載囡囡全裸沖涼片】 陳柏宇懶理網友狂轟 「孖煙通」上陣湊女 __,陳柏宇,

陳柏宇(Jason)自從囡囡陳羿辰(Abigail)出世後,隨即變成「晒女狂魔」,除了為她開設個人Instagram帳號,自己亦狂po跟囡囡的生活照。 ...






陳柏宇(Jason)自從囡囡陳羿辰(Abigail)出世後,隨即變成「晒女狂魔」,除了為她開設個人Instagram帳號,自己亦狂po跟囡囡的生活照。

之前他試過上載幫囡囡沖涼片段,被網友狂轟沒好好保護囡囡。事後,他表示大家有言論自由,自己則認為事件沒有犯法,出發點只是想為囡囡留倩影。

近期武漢肺炎,Jason和囡囡大多時間都留在家中,今日他在ig上載了一條和囡囡在沙發上聽音樂的片段,囡囡聽到Daddy唱歌,陶醉地不斷搖頭。雖然今次囡囡沒有出浴露點,但另一亮點是Jason穿了一條卡通「孖煙通 」,加踢拖住家造型,有網民忍不住問:「你條褲想點?」Jason就回覆網民是老婆買給他的,夠晒坦蕩蕩!

其實他好錫囡囡,日前教她出外要戴口罩,只是育兒風格較自我吧。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

立即睇

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角、銅鑼灣做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!