網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月11日 星期二

趙薇:趙薇其實有個繼子 兄妹激罕合照曝光 #趙薇

趙薇繼子黃益喺微博上載與小四月黑白合照。大陸女星趙薇與商人黃有龍育有一女「小四月」,但好多人都唔知,其實趙薇仲有一個繼子黃益,有指係黃有龍與初戀所生。 ...




趙薇繼子黃益喺微博上載與小四月黑白合照。


大陸女星趙薇與商人黃有龍育有一女「小四月」,但好多人都唔知,其實趙薇仲有一個繼子黃益,有指係黃有龍與初戀所生。


黃益最近喺微博上載與小四月黑白合照,留言:「異國他鄉的精神支柱是啥呢」而相中小四月戴上墨鏡,黃益就側面,​​​但因燈光未能其到其貌,另外仲有一張由小四月寫嘅信,上面寫住「I Love you」及零食清單,當中包括維他命C,為哥哥「打底」抗炎,真係非常Sweet!


而​黃益喺微博定位新加坡,生日日期係2000年12月18日,即係已經20歲,為人就好低調,從未上載正面照!雖然趙薇甚少上載同繼子合照,但曾在節目講過:「我很心疼他,我希望盡我全力,讓他也體會到有媽媽的溫暖」。據指,黃益私下係趙薇小粉絲,母子關係好好,私下會一齊旅遊睇演唱會,黃益更直接稱呼趙薇做「媽媽」。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!