掃呢頁CODE去手機

2020年2月1日 星期六

武漢肺炎:范瑋琪同網民駁火後潛水 黑人宣布停工 __,新型肺炎,武漢肺炎,范瑋琪,

黑人為咗范瑋琪停工!台灣歌手范瑋琪早前因不滿政府因武漢肺炎禁止口罩出口一個月政策而爆粗鬧爆,雖然佢已經道歉但就忍唔住同網民隔空開火,火勢愈燒愈旺!喺1 ...




黑人為咗范瑋琪停工!


台灣歌手范瑋琪早前因不滿政府因武漢肺炎禁止口罩出口一個月政策而爆粗鬧爆,雖然佢已經道歉但就忍唔住同網民隔空開火,火勢愈燒愈旺!喺1月30日凌晨佢上載一張全灰圖,寫上「Goodbye good night for now.」就潛水失蹤。


而曾兩度發文安慰老婆嘅陳建州(黑人)就透過經理人宣布停工,包括放下籃球隊嘅工作,原因係想多陪伴老婆及小孩,又話希望大家都能平安度過今次嘅疫情,祝福所有人都平安健康。


而著名主持人黃子佼被問到范瑋琪口罩風波一事,佢表示明白武漢肺炎事件唔單只係公眾嘅事,係全球嘅事,相信范瑋琪上咗一課。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!