掃呢頁CODE去手機

2020年2月8日 星期六

陳玉蓮:陳玉蓮入馬場唔戴罩 戴夢夢傍實契爺 #戴夢夢 #陳玉蓮

咁勇?今日沙田馬場只招待馬主及馬主友人入場,但都見到唔少名人出現,好似「快樂實在」馬主「小龍女」陳玉蓮都有現身馬場。雖然近排武漢肺炎橫行,但陳玉蓮冇戴 ...




咁勇?


今日沙田馬場只招待馬主及馬主友人入場,但都見到唔少名人出現,好似「快樂實在」馬主「小龍女」陳玉蓮都有現身馬場。雖然近排武漢肺炎橫行,但陳玉蓮冇戴口罩,莫非小龍女唔單止不食人間煙火,仲可以不吸人間空氣?


而富商林建名亦入場支持愛駒「娛樂大少」出賽,不過唔係一支公,而係有契女戴夢夢傍實!不過最終「娛樂大少」只跑第6,拉唔到頭馬。另外「蘇老闆」蘇志威雖然名下馬「駿王」養傷中,但都嚟幫「蟲草之星」撐場,可惜又係三甲不入。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!