掃呢頁CODE去手機

2020年2月14日 星期五

【武漢肺炎│奔波撲口罩】苑瓊丹被迫停工 轉數快嚇窒余香凝 #余香凝 #新型肺炎 #武漢肺炎 #苑瓊丹

【武漢肺炎│奔波撲口罩】苑瓊丹被迫停工轉數快嚇窒余香凝21分鐘前疫情肆虐,令苑瓊丹(苑仔)的工作大受影響,她表示:「本來要去台灣拍戲,仲傾緊幾時去隔離 ...




  • 【武漢肺炎│奔波撲口罩】苑瓊丹被迫停工 轉數快嚇窒余香凝
  • 21分鐘前




疫情肆虐,令苑瓊丹(苑仔)的工作大受影響,她表示:「本來要去台灣拍戲,仲傾緊幾時去隔離等開工,都未傾完已經禁止入境。咁算啦,依家咪休息一下,盡量保持開心,同朋友見面第一句就問有冇口罩,慢慢買番多少。」

最近她主持節目《開工大吉77》,請了余香凝(Jennifer)做嘉賓,苑仔轉數太快,令她差點招架不住。

Jennifer說:「見佢扮師傅,都嚇咗一跳!佢把口好勁,加上我又轉數慢,最怕係令到個節目唔好睇。其實我都把握機會向佢請教做戲心態,有前輩教路會易行啲!」

Jennifer近日亦要為家人撲口罩,「我周圍問朋友邊度有口罩,邊個去旅行幫手買畀我,咁就未去到絕路要排口罩,不過我心理上有壓力,成日覺得自己有啲咳、喉嚨痛。呢排都要宣傳新歌,唯有唔洗開工就閉關,慳番個口罩。朋友笑我搵命搏做宣傳,其實係想帶正能量比人,希望聽完我呢首輕快嘅歌,大家都開心啲!」



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!