掃呢頁CODE去手機

2020年2月27日 星期四

謝安琪:謝安琪驚爆晒床照:總是一身冷汗 #謝安琪

晚晚發惡夢點算好?都市人壓力大,相信唔少人都試過失眠,或者半夜發噩夢責醒,瞓得唔好就梗係冇精神,甚至影響工作。藝人謝安琪(Kay)原來都一直受呢問題困 ...




晚晚發惡夢點算好?


都市人壓力大,相信唔少人都試過失眠,或者半夜發噩夢責醒,瞓得唔好就梗係冇精神,甚至影響工作。藝人謝安琪(Kay)原來都一直受呢問題困擾,佢今朝喺社交網晒咗張床照,睇到佢睡眼惺忪,用手摸住個額頭,個樣攰到爆,留言:「總是六點驚醒,總是一身冷汗,感覺不好受。」


晚晚發噩夢的確唔好受,加上依家新冠肺炎疫情嚴重,有網民仲擔心佢係咪「出咗招」,問吓佢有冇發燒、咳、肌肉痠痛呢啲病徵添!相信Kay應該冇事嘅,不過長期唔夠瞓會影響免疫力,所以記得要小心保重身體呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!