網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月8日 星期六

【家英哥都撲空】汪明荃獲海外朋友贈口罩 網民:阿姐都買唔到,基層同長者點算? #汪明荃 #阿姐

【家英哥都撲空】汪明荃獲海外朋友贈口罩網民:阿姐都買唔到,基層同長者點算?45分鐘前因應武漢肺炎疫情襲港,近月全城掀起撲口罩熱潮,每逢有口罩發售消息, ...




  • 【家英哥都撲空】汪明荃獲海外朋友贈口罩 網民:阿姐都買唔到,基層同長者點算?
  • 45分鐘前




因應武漢肺炎疫情襲港,近月全城掀起撲口罩熱潮,每逢有口罩發售消息,定必引來長長人龍。資深藝人汪明荃亦慨嘆一罩難求,日前她拍片表示,感謝新加坡朋友從海外贈送兩盒口罩,並自然好好彩,「我計過每日最少用兩個,如果一盒得10個,5日就用完」,Liza姐指身處新加坡的羅家英,亦未能成功在當地購買口罩。

由於市面口罩嚴重缺貨,不少無良商人趁機坐地起價,一盒50個口罩,動輒炒至數百元,網民感嘆連汪阿姐都買不到口罩,「連Lisa 姐都缺乏口罩... 你話香港嘅基層同長者點算呢?」,亦有網民建議汪阿姐,「請你幫手叫林鄭封關啦,一日唔封關一日都唔會完。」

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!