掃呢頁CODE去手機

2020年2月17日 星期一

吳謹言:舊年傳同遊峇里 吳謹言洪堯蜜遊三亞斷正? #吳謹言

吳謹言+洪堯,呢個配搭唔意外。大陸女星吳謹言憑《延禧攻略》劇上位,佢同劇中飾演「弘晝」和親王嘅洪堯去年就傳出撻着,二人被發現有大量情侶裝,更被傳同遊峇 ...




吳謹言+洪堯,呢個配搭唔意外。


大陸女星吳謹言憑《延禧攻略》劇上位,佢同劇中飾演「弘晝」和親王嘅洪堯去年就傳出撻着,二人被發現有大量情侶裝,更被傳同遊峇里度歲,雖然吳謹言斷言否認,點知到咗今年,二人又再被網友發現多個蛛絲馬迹,似蜜遊三亞,仲要故意分開不同時間上載新相,最後都係被眼利網友指出大量相同之處。


本身洪堯1月底就已經去咗三亞,當時佢就被網友偶遇喺後海一帶活動,而吳謹言喺2月6日上載嘅動態竟然同洪堯喺2月15日上載嘅視頻背景一樣,深灰光滑地面、黑色踢腳線加埋白牆,真係似到十足十。之後喺在兩人分別晒出嘅動態中,二人身處嘅室內裝修風格重合非常多,搞到唔少網友都推斷兩人疑似住同一民宿。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!