網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月8日 星期六

鄧月平:暴肥暴瘦爆濕疹!鄧月平忍口齋聞當食咗 #鄧月平

慘慘豬!現年22歲擁36F導彈身材的鄧月平(Larine),去年為拍攝電影《墮胎師》由101磅極速增磅至143磅,之後再用盡方法減磅回復舊觀,暴肥暴瘦 ...




慘慘豬!


現年22歲擁36F導彈身材的鄧月平(Larine),去年為拍攝電影《墮胎師》由101磅極速增磅至143磅,之後再用盡方法減磅回復舊觀,暴肥暴瘦,結果換來沉重代價!減磅期間出現荷爾蒙嚴重失調,停經4個月,全身出濕疹,嚴重時𢱑到出血!由於肥爆時自覺「又肥又樣衰」,加上拍戲壓力巨大,令她非常抑鬱!一向怕黑的她,試過在家關了全屋燈狂哭,情緒跌至低點,更被朋友取笑不要下午4點出街,因去到學校門口會被誤會是湊仔肥師奶。雖然如此,但她最終都能靠意志戰勝一切,成功減磅之餘,濕疹亦已慢慢康復中!


齋聞齋影冇得食


日前,她更打扮靚靚與女友人食飯,狀態、身形全面回勇,雖然當日天氣點冷,但她穿上牛仔短褲,青春無敵再加白滑長腿,相當吸睛!與朋友食飯時,女友人大啖歎美食、飲靚湯,Larine則仍要忍口,只吃蚊形沙律,眼光光望住朋友食,眼睛大受「虐待」。雖然如此,但她都有捧起友人大碗飯拍照自娛,有時又「齋聞」當食咗,認真陰功!原來Larine跟食肆的宣傳大員、電台DJ林柏希相熟,對方都有特別過來與Larine打招呼閒聊,離開時亦有出門相送,如今武漢肺炎肆虐,Larine離開後即刻戴上口罩,護己護人!


好驚一路停經


對於減磅減出禍,一度搞到成身濕疹兼停經,Larine接受電話訪問時承認此事,並謂:「我初初減嘅時候,用咗太多極端嘅方法,只係食少量豆腐同小棠菜,頭個禮拜減咗8KG(17.6磅),之後身體完全負荷唔到,荷爾蒙失調出現濕疹、停經停咗4、5個月,我當時真係好驚之後一直停,所以即刻中止減肥同去睇中醫調理,依家慢慢康復中。Larine直言濕疹最嚴重時,全身連頭皮都非常痕癢:「好多時都要𢱑到見血,背脊仲𢱑到留疤,依家要去美容院做機希望可以消除。除咗痕之外,有時亦會因為敏感面腫,試過有一次,我上車時冇嘢,但落車時成塊面腫晒,身體狀況真係好差。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!