掃呢頁CODE去手機

2020年2月7日 星期五

湯洛雯:羅天宇有新歡!湯洛雯晒男友視角照反擊 #湯洛雯 #羅天宇

Wow~藝人湯洛雯(靚湯)感情生活一向神秘,最為人熟悉嘅一定係同羅天宇嘅一段情,但最終分手收場。日前羅天宇就被爆撻着戴祖儀,今日靚湯就喺社交網晒出一張 ...




Wow~


藝人湯洛雯(靚湯)感情生活一向神秘,最為人熟悉嘅一定係同羅天宇嘅一段情,但最終分手收場。日前羅天宇就被爆撻着戴祖儀,今日靚湯就喺社交網晒出一張「男友視角照」,相中佢甜笑拖住一隻男人手 ,疑似公開戀情!


不過佢好快就開估呢個「神秘男友」其實係爸爸湯鎮宗,兩父女攬到實十分溫馨,佢留言:「邊個話一定要男友視覺(角)」。好多網民都被佢呢張「男友視角照」嚇倒,仲笑指「前世情人冇得輸」,又話兩人係「老火湯 and 靚湯」,更有人話相中嘅湯鎮宗好似任達華!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!