掃呢頁CODE去手機

2020年2月13日 星期四

吳亞馨:小心翼翼去上海 吳亞馨全副武裝坐飛機 #吳亞馨

吳亞馨希望疫情盡快結束,咁就可以發多啲靚相益大家。歌手狄易達前女友、台灣女星吳亞馨(Maggie)昨日坐飛機離開台灣,由於新冠肺炎疫情繼續蔓延,坐飛機 ...




吳亞馨希望疫情盡快結束,咁就可以發多啲靚相益大家。


歌手狄易達前女友、台灣女星吳亞馨(Maggie)昨日坐飛機離開台灣,由於新冠肺炎疫情繼續蔓延,坐飛機成為高危,返大陸就更高危,難怪吳亞馨Full Gear(全副武裝)上陣,做足安全措防。


Maggie上載咗一張搭飛機相片以供其他人參考,除咗戴口罩、戴眼鏡、戴帽,仲戴埋手套,再着咗件有帽嘅衛衣,再將帽戴上頭,幾重保護。配文:「回上海了,全副武裝,現在大家都很敏感,一個人咳嗽大家就往咳嗽的地方看那個人是不是很嚴重⋯每個人都很緊繃,小心翼翼。希望疫情盡快結束,大家能夠恢復正常運作正常生活!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!