掃呢頁CODE去手機

2020年2月11日 星期二

姚子羚:怕咗新冠肺炎!姚子羚冇得飛去馬爾代夫 #姚子羚

子羚話新冠打亂佢啲Plan!藝人姚子羚晚上為遊戲節目《娛樂大家‪10點半》‬錄影。她表示近日繼續忙於為主演劇集《黃金有罪》宣傳:「就嚟大結局嘛,知道收 ...




子羚話新冠打亂佢啲Plan!


藝人姚子羚晚上為遊戲節目《娛樂大家‪10點半》‬錄影。她表示近日繼續忙於為主演劇集《黃金有罪》宣傳:「就嚟大結局嘛,知道收視同口碑都唔錯,希望多啲宣傳再催谷收視,同時亦希望新冠肺炎疫情盡快減退,大家可以回復正常生活。」


子羚表示手頭上工作亦受疫情影響,原定到外地宣傳的亦無奈取消,她說:「旅行都冇得去啦,本來朋友約我去馬爾代夫,我都唔敢去,因為怕坐飛機返嚟要自我隔離。(有出去拜年?)只係同胡定欣等一班好友團拜,嚟緊李施嬅生日都會再聚,到時用多啲公筷囉。(幾時有新劇開?)本來差唔多時間,但依家暫時未有通知,估計可能要等市面情況好啲先。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!