網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月22日 星期六

馬國明:中途轉基?馬國明同已婚男依偎浪漫睇日出 #馬國明

最強情敵現身?藝人馬國明上年甩開黃心穎回復單身,好多人都希望佢快啲搵番個女朋友,上星期佢生日時,就傳黃翠如做紅娘,借生日之名拉埋唐詩詠一齊慶祝,講到好 ...




最強情敵現身?


藝人馬國明上年甩開黃心穎回復單身,好多人都希望佢快啲搵番個女朋友,上星期佢生日時,就傳黃翠如做紅娘,借生日之名拉埋唐詩詠一齊慶祝,講到好似已經開始咗關係咁!不過事情嘅發展永遠都唔會咁簡單,呢日喺社交網見到有個人挨住馬國明坐喺石灘邊好似睇緊日出咁,佢哋神態自若仲微微露出冧笑,成張相構圖充滿浪漫氛圍,一望張相嘅感覺就係佢哋拍緊拖!


不過睇真啲,另一半竟然係已婚仲要係男人嘅黎諾懿,佢留言話:「如果我係女人,我一定會揀你,你實在太完美啦😘!」呢個Po一出嚇親唔少人,好似陳敏之即時留言問:「咩料呀!」而楊潮凱就好直接留言話:「基情四射!」好多網民都留言大讚佢哋好襯,不過就有人好奇問如果唐詩詠睇到唔知會唔會嬲豬呢?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!