掃呢頁CODE去手機

2020年2月20日 星期四

森美護雙親:冇乜嘢唔好再講 #森美

森美的父母被困停靠日本橫濱港的「鑽石公主號」郵輪逾十日,他連日來有在商台節目《早霸王》中透露雙親情況,近日有指其父母返港後不願隔離,結果被炮轟,森美昨 ...






森美的父母被困停靠日本橫濱港的「鑽石公主號」郵輪逾十日,他連日來有在商台節目《早霸王》中透露雙親情況,近日有指其父母返港後不願隔離,結果被炮轟,森美昨早在節目澄清:「阿媽同我講『阿仔我哋冇話唔返香港,冇話唔肯隔離』,我話我哋冇咁講,我都叫你哋返嚟要隔離,同埋我父母話冇乜嘢叫我唔好再講佢哋。」

森美昨早在節目中,指父母的檢驗報告仍未發出,不知何時可以返港。互聯網圖片


森美稱父母仍未出檢驗報告,故未知何時可以落船,幸好父母朋友檢驗後證實沒有受到感染,令森美較為安心。最後森美叮囑可登機返港的乘客依然要加倍小心,飛機上盡量做好安全保護:「喺飛機上唔好除口罩傾偈,我都叫爸爸媽媽如果上機唔好食嘢,去廁所要洗手清潔乾淨。」

撰文:曹家誠

森美指檢測未必百分百準確,父母返港後仍會隔離14日。互聯網圖片



鍾意就快D Share啦!