掃呢頁CODE去手機

2020年2月9日 星期日

釋出絕密片段幫大家殺菌 Bob啜爆麥玲玲被Cut #Bob #林盛斌 #麥玲玲

片段所見,玲玲姐全程嘟晒嘴等Bob咀。
釋出絕密片段幫大家殺菌Bob啜爆麥玲玲被Cut片段所見,玲玲姐全程嘟晒嘴等Bob咀。林盛斌(Bob)早前與麥玲玲在《流行經典50年》節目合唱《好好戀愛 ...




釋出絕密片段幫大家殺菌 Bob啜爆麥玲玲被Cut

片段所見,玲玲姐全程嘟晒嘴等Bob咀。

林盛斌(Bob)早前與麥玲玲在《流行經典50年》節目合唱《好好戀愛》,搞到網民㷫合合,嗌晒救命留言,「 隔夜飯都爭啲嘔埋出嚟」、「好想打爛部電視」等。

今日,Bob釋出《終極絕密片段曝光》,留言:「等大家喺屋企冇咁悶,順便幫大家殺殺菌!其實現場錄影係仲有呢幕嘅,不過可能導演覺得太震撼,

擔心會嚇親d(啲)觀眾同街坊,最後出街嗰段cut咗!」

原來當日唱完Bob摸玲玲姐心口,擺出High爆樣後還有後著,就是Bob背鏡扮狂嘴玲玲姐,網民繼續笑爆,留言「好彩cut咗」、「有無諗過觀眾感受?」,連何佩瑜都留言:「銀幕情侶」。




鍾意就快D Share啦!