掃呢頁CODE去手機

2020年2月14日 星期五

湯洛雯:定期Check電話搵安全感 馮盈盈最專制 #湯洛雯 #馮盈盈

其實都可能係聞到味先Check。拍拖理應互相信任,不少女星拍拖期都愛檢查男朋友電話,藉此尋找安全感,令女友地位企得安心!姚子羚姚子羚發現前度男友袋住電 ...




其實都可能係聞到味先Check。


拍拖理應互相信任,不少女星拍拖期都愛檢查男朋友電話,藉此尋找安全感,令女友地位企得安心!


姚子羚


姚子羚發現前度男友袋住電話睡覺,令她起疑心檢查對方電話,發現有內地女士留言「親,你記得我嗎」找男友,她即回覆宣示女友地位,成功令對方知難而退,但之後她亦與男友分手。


馮盈盈


前港姐冠軍馮盈盈與醫生男友鍾文浩拍拖時,會檢查其電話,並要求對方刪除Ig:「咁我咪唔會見到任何女人嘅相喺佢電話出現。」而佢可以保留的Facebook帳戶,只可以有親戚、同事,但一定要年過40、已婚或有子女。


張曦雯


張曦雯個性洋化獨立,自信直覺準確,自爆曾試過Check男朋友電話:「愈Check就愈癲,因為我嘅直覺好準嘅,但依家就唔會咁做喇!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!