掃呢頁CODE去手機

2020年2月20日 星期四

【撐警Chilam 被圍剿】網友揚言「父債子還」 靚靚:可否不要這樣對小朋友? #Chilam #張智霖 #袁詠儀 #靚靚

【撐警Chilam被圍剿】網友揚言「父債子還」靚靚:可否不要這樣對小朋友?15分鐘前「警星聚會」的短片近日在網上瘋傳,一班撐警之星好似譚詠麟、成龍、曾 ...




  • 【撐警Chilam 被圍剿】網友揚言「父債子還」 靚靚:可否不要這樣對小朋友?
  • 15分鐘前




「警星聚會」的短片近日在網上瘋傳,一班撐警之星好似譚詠麟、成龍、曾志偉出席活動,屬意料之內。但賓客之一的張智霖就頗令人意外,他的出現中傷透了一班粉絲的心。

Chilam 和退休警司朱經緯的合照流出後,有Fans 即刻打爛Chilam 的唱片以示不滿,更在他的ig 洗版留言:「 我的兒時偶像,bye bye!」、「垃圾黑心偽人」。

除Chilam 被洗版外,更牽連靚靚,日前靚靚上載了一張菩薩相片,網友就留言:「唔知張生張太日後點同小朋友解釋721元朗白衣人打人,但警署落閘事件呢?」、「你哋拍戲時,香港人支持你,香港人被黑警打時,你哋支持黑警,人民幣,真係比良心更有價值咩?對你哋好失望!」

洗版鬧張生張太都不足以泄憤,有網民更將怒火轉移至他們的仔仔魔童身上,更揚言:「父債子還!」一向痛錫仔仔的靚靚立即回應:「小朋友沒有做任何錯的事,可否不要這樣對小朋友?」

結婚19年,一向恩愛的Chilam和靚靚,經常出雙入對。出席「警星聚會」的前夕,《壹仔》見到兩公婆帶住口罩,拍拖到中環一間錶行修理名錶。張生張太期間一直有講有笑,更順便在櫥窗睇新錶,靚靚之後講笑話:「希望老公好快會送禮物畀我。」

今次與警共歡,果然是給妻兒的大禮。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

立即睇

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角、銅鑼灣做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!