掃呢頁CODE去手機

2020年2月27日 星期四

冇晒熟口熟面朋友 溫碧霞無罩Deep V現身巴黎時裝周 #溫碧霞

溫碧霞穿Deep V吊帶紗裙睇騷,在陽光下也溫暖。
冇晒熟口熟面朋友溫碧霞無罩DeepV現身巴黎時裝周溫碧霞穿DeepV吊帶紗裙睇騷,在陽光下也溫暖。溫碧霞(Irene)在巴黎完成首部法國電影《Happ ...




冇晒熟口熟面朋友 溫碧霞無罩Deep V現身巴黎時裝周

溫碧霞穿Deep V吊帶紗裙睇騷,在陽光下也溫暖。

溫碧霞(Irene)在巴黎完成首部法國電影《Happy Night》(暫名)拍攝工作後,繼續留下來出席巴黎時裝周。巴黎時間昨日她應品牌邀請欣賞秋冬騷,Irene選擇了淡粉紅Deep V吊帶紗裙睇騷,雖然初春的巴黎氣溫仍然寒冷,幸好時裝騷在陽光充沛的下午時份舉行,氣溫和暖,再配上棗紅長身皮褸,穿著恰到好處。

Irene已連續多年獲不同品牌邀請出席巴黎時裝周,今季感受特別深:「以前都會遇見好多香港及內地明星朋友,但今次因為疫情影響,到依家為止我仲未遇到香港朋友,內地藝人因為疫情不准入境,外國藝人就有好多,大部份都係來自東南亞、韓國、日本、美國、英國,所以都好熱鬧,只係冇晒熟口熟臉的朋友,希望集結大家念力,疫情快啲過去,大家生活回復正常,人人都有工開啦。」Irene並指,巴黎政府認為有病才需要戴口罩,大家都好自律,拍電影及時裝周都沒有人戴口罩,甚至好難才找到口罩買。



至於Irene主演的新片《墮落花》入圍《第15屆大阪亞洲電影節》介紹香港電影的特別環節「Special Focus on Hong Kong 2020」,Irene毋懼新冠肺炎疫情在日本擴散,如期3月12日起程飛往大阪,並會逗留玩幾日才回港。問她不怕日本疫情?Irene爽快說:「我都去咗巴黎喇,做足防疫戴口罩,帶定消毒用品就冇問題,最緊要每日做運動及飲多啲熱檸檬水,早睡早起,曬多啲陽光,增強免疫力才是最緊要。」




鍾意就快D Share啦!