掃呢頁CODE去手機

2020年2月14日 星期五

彭懷安癡癡地等 #Eddie #彭懷安

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}入行廿年,原本係男子跳舞組合 ...




入行廿年,原本係男子跳舞組合EO2成員嘅彭懷安(Eddie),組合解散後,佢就加入無綫拍劇;而佢所演嘅角色,就壞人多過好人。最近,佢就喺熱播劇《黃金有罪》中,飾演泰國黑幫組織龍頭「乃隆」。佢就話自己已經習慣咗做壞人:「無論做奸角、反派都冇問題。我咁嘅樣,衰衰格格,唔做衰人嘥晒!未來,我係想做好一個衰人!」

其實,咁多年嘅演藝生涯中,Eddie同朱慧敏嘅一段感情,就令人津津樂道。佢哋拍拖七年,曾經到達談婚論嫁嘅階段;不過,Eddie就被爆有出軌之嫌而分手,但有指兩人嘅關係欲斷難斷。

日前,東姑就喺太古城撞到孤伶伶嘅Eddie。當日係假期,商場人來人往,就連買杯飲品都需要排隊半個鐘,之但係佢都好有耐性,叫咗杯嘢飲之後,就企定定一邊癡癡咁等,一邊四圍望,百無聊賴。東姑覺得,追女仔嘅其中一項重要條件就係耐性,Eddie呢方面絕對有,咁要追番朱慧敏,相信只係時間問題啫。

當日商場人來人往,買杯嘢飲都要排隊,Eddie竟然照買、照排,好有耐性。



喺無綫熱播劇《黃金有罪》中,Eddie飾演泰國黑幫組織龍頭「乃隆」,繼續做壞人。



期間,百無聊賴嘅Eddie,只係原地企定定,四圍望及抹眼鏡,等候店員製作飲品。




鍾意就快D Share啦!