掃呢頁CODE去手機

2020年2月6日 星期四

【迪麗熱巴夠face】楊冪逆天顏值同場做串星 #楊冪 #迪麗熱巴

【迪麗熱巴夠face】楊冪逆天顏值同場做串星21分鐘前自從前年同劉愷威5年婚姻玩完,楊冪好似一吓子靜咗落嚟。去年同霍建華三度合作嘅《築夢情緣》收視麻麻 ...




  • 【迪麗熱巴夠face】楊冪逆天顏值同場做串星
  • 21分鐘前






自從前年同劉愷威5年婚姻玩完,楊冪好似一吓子靜咗落嚟。去年同霍建華三度合作嘅《築夢情緣》收視麻麻,另一新劇《暴風山眼》又有傳俾湖南衛視退貨。休養生息,收視女王終於出山,現身《三生三世枕上書》,客串白淺一角。平日做開女一,肯屈就客串,除因劇集係「三生三世」系列,楊冪係上一輯女主角,最重要係女主角迪麗熱巴喺佢公司旗下藝人,梗係要給力助攻!

楊冪飾演嘅白淺係預告中面對大婚將至,邊飲酒邊感嘆:「結婚的禮儀也太過繁瑣了」。短短二十秒的預告片,吸引三億網民收睇,普遍大讚楊冪顏值逆天、美貌不減當年,以及無負「四海八荒第一絕色」之名,犀利。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!