網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月17日 星期一

陳婉婷:fb專頁被吞併出唔到Post 陳婉婷哭訴要賠錢 #陳婉婷

陳婉婷冇咗個fb專頁,真係慘!有最強丫鬟之稱的陳婉婷,離開無綫後主力做KOL維生,惟日前她在ig透露自己的Facebook專頁被「吞併」,連帶兩萬多粉 ...




陳婉婷冇咗個fb專頁,真係慘!


有最強丫鬟之稱的陳婉婷,離開無綫後主力做KOL維生,惟日前她在ig透露自己的Facebook專頁被「吞併」,連帶兩萬多粉絲都冇埋!


陳婉婷表示早前有人找她合作,聲稱以150美元(約1165港元)每日一個Post或1,050美元(約8,155港元)每周7個Post的酬勞計算,但要取得其Facebook專頁刊登廣告的管理權限,陳婉婷對Facebook操作不太熟悉,聽從對方指示下,竟在專頁刪除了自己帳號的管理權限,而對方立即將專頁改頭換面,陳婉婷頓時失去所有!陳婉婷之前已收取客戶出廣告的酬勞,但如今專頁不再歸她所有,令她大感徬徨,哭訴不知如何賠償五位數廣告費給客戶!


陳婉婷接受東網電話訪問,期間她不禁哽咽:「個專頁係2015年開,我辛苦經營咗四、五年時間先儲落兩萬幾粉絲,真係好難儲。我知道講出嚟會畀人覺得我好蠢,但我一來想引起社交網站嘅注意,幫我去處理呢件事,因為我以及好多朋友同粉絲都有向社交網站舉報呢件事,但仲未有回覆,第二我唔想其他人好似我咁受騙,第三係我好怕對方利用我嘅專頁唔知做咩事,怕影響咗兩萬幾粉絲。」


講到fb專頁被吞併,陳婉婷說:「件事發生喺13號,我喺14號想喺我個專頁貼文,我先發現名同相都畀對方改咗,同埋入唔到自己帳號。除咗冇咁個專頁,對方刪除咗其他廣告商嘅商告,有三、四個客戶問我咩事,依家有可能要賠錢畀呢啲客戶,每個客都要五位數。」Hebe坦言在新冠肺炎疫情下有很多工作要延期或取消,因此當有網上工作主動接洽,她一時心急而不慎落入對方圈套,她希望盡快取回自己的粉絲專頁,而下次接洽網上工作時會謹慎處理。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!