網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月15日 星期六

林峯:林峯未做老竇?張馨月露事業線晒超Fit身材 #張馨月 #林峯

林峯愛妻張馨月早前傳大肚,但佢今日就上載做Gym片!藝人林峯與張馨月於去年除夕夜宣布結婚,步入人生新階段。早前有指張馨月密密睇中醫調理身子,為林家開枝 ...




林峯愛妻張馨月早前傳大肚,但佢今日就上載做Gym片!


藝人林峯與張馨月於去年除夕夜宣布結婚,步入人生新階段。早前有指張馨月密密睇中醫調理身子,為林家開枝散葉,更有消息指兩人一擊即中造人成功,懷有「鼠B」嘅張馨月目前專心安胎。今日佢喺社交網上載一段做Gym短片,身穿白色低胸Sports Bra兼緊身褲,大晒事業線及小蠻腰,十分養眼,運動姿勢亦相當標準,唔通想否認懷孕一事?有網民就話覺得片段係去年所拍,而張馨月就未有回應!


佢又留言叫大家足不出戶都要多做運動:「健身要帶一種下定決心『虐』自己的信念,因為肌肉都是『虐』出來的,疫情在家也要強身健體,多運動」好多網民都大讚佢身材Fit到爆!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!