掃呢頁CODE去手機

2020年2月17日 星期一

羅仲謙:肺炎肆虐繼續做GYM 羅仲謙講起BB笑笑口 #羅仲謙

就嚟做爸爸,心情都特別好!藝人羅仲謙與楊怡結婚多年,終於造人成功,日前於社交網公布喜訊。今日一時左右,羅仲謙由寓所驅車前往GYM房做運動,落車時他說: ...




就嚟做爸爸,心情都特別好!


藝人羅仲謙與楊怡結婚多年,終於造人成功,日前於社交網公布喜訊。今日一時左右,羅仲謙由寓所驅車前往GYM房做運動,落車時他說:「今日去做健身,因為嗰邊休息呀!咁變咗我要搵個過新嘅地方。」現在新冠肺炎肆虐加上太太有喜,謙仔都全程戴上口罩,十分穩陣。


問到太太佗B情況,有沒有不舒服等,他說:「冇咩唔舒服,托賴!(知道仔定女未?)知道,遲啲先公布。(改好名未?)呢啲要問吓長輩。」即將升呢做爸爸,謙仔心情都特別好,全程笑笑口。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!