網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月3日 星期一

高海寧:分手疑雲!高海寧鄧智偉Ig冇關注 __,鄧智偉,高海寧,

高海寧同鄧智偉Ig冇互相關注。藝人高海寧與音樂才子鄧智偉秘密拍拖多年,一直都愛得相當低調,雖然期間傳過秘婚,亦傳過分手,但當事人都堅持不多講感情事,實 ...




高海寧同鄧智偉Ig冇互相關注。


藝人高海寧與音樂才子鄧智偉秘密拍拖多年,一直都愛得相當低調,雖然期間傳過秘婚,亦傳過分手,但當事人都堅持不多講感情事,實行將低調「進行到底」!


近日有讀者爆料,指高海寧於社交網站取消關注鄧智偉,惹來了分手疑雲,而記者亦發現高海寧與鄧智偉的ig戶口沒有互相關注,關係相當撲朔迷離!高海寧日前與玄學家雲文子一起拍攝運程短片,期間曾被預測今年暑假期間異性緣旺,未知是否真的與鄧智偉的感情有所暗湧?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!