掃呢頁CODE去手機

2020年2月18日 星期二

譚俊彥:畀人話靠老竇狄龍 譚俊彥《法證IV》大平反 #法證IV #狄龍 #譚俊彥

《法證IV》勁收得!藝人陳煒、譚俊彥、湯洛雯及黃浩然等出席節目《流行經典50年》錄影。由梅小青監製的新劇《法證先鋒IV》首播錄得33點收視,一眾演員振 ...




《法證IV》勁收得!


藝人陳煒、譚俊彥、湯洛雯及黃浩然等出席節目《流行經典50年》錄影。由梅小青監製的新劇《法證先鋒IV》首播錄得33點收視,一眾演員振奮不已,身為主角的譚俊彦及陳煒孖住受訪,前者直言參加首播活動後,至凌晨四點仍然睡不着:「睇番好多網上留言,有讚有彈有畀意見嘅,最深刻係有人話我靠老竇,其實我好耐冇見佢喇(指狄龍),都有啲粉絲為我平反,話睇戲唔好太多爭拗。」


談到首集播出他與黃浩然的格鬥場面相當吸睛,譚俊彥表示:「呢場戲播出幾分鐘,但就拍足20個鐘,拍到唔單只底褲盡濕。拍嗰日係年三十晚,拍完我瞓到年初三,年紀大機器壞!」


大騷事業線的陳煒踢爆醫生男友是《法證》粉絲,自然有追看她的演出,問到男友評價時,她爽快回道:「一個字,型!」譚俊彥續謂家中小朋友都有捧場:「我個女自從睇完《包青天再起風雲》,見到我黑口黑面就嚇親,之前佢睇爺爺演出舞台劇,有碌落樓梯嘅場面,佢喊咗好耐,所以暫時唔會畀佢哋睇動作血腥戲。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!