網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月15日 星期六

陳凱琳:一歲喇!陳凱琳幸福啜爆囝囝開行媽媽Mode #陳凱琳

呢個阿媽,有「情人」就大晒!藝人陳凱琳(Grace)去年二月為老公鄭嘉穎誕下囝囝Rafael,唔經唔覺已經一歲仔喇!阿媽陳凱琳今日就即刻出Post同大 ...




呢個阿媽,有「情人」就大晒!


藝人陳凱琳(Grace)去年二月為老公鄭嘉穎誕下囝囝Rafael,唔經唔覺已經一歲仔喇!阿媽陳凱琳今日就即刻出Post同大家分享喜悅,除晒出多張啜爆囝囝嘅溫馨合照外,又見到佢幫阿仔開足兩個生日會,仲將阿仔個樣印喺氣球上,不過最搞笑係合照中,見到其中一張英文生日卡上面寫住:「唔好大個仔呀,係陷阱嚟!」睇嚟Grace同鄭嘉穎都係開通父母啵!


不過最神奇係Grace上載嘅7張合照中,竟然完全冇鄭嘉穎出現,今次真係「前世情人」大過自己老公,鄭嘉穎幾靚仔都要行埋一邊喇!


Grace亦寫下英長文感嘆時間過鬼快,佢會一直錫晒Rafael咁話:「自從小朋友出世以來,已經有一年了,真的……生活將再也不一樣了!即使我喜歡上載自己的照片,並且妝髮做齊,但實際上我有99%的時間都處於『媽媽模式』(毋須化妝,臉上帶着疲憊和幸福的笑容)!作為父母,絕不會是一年輕鬆愜意的事(感謝鄭嘉穎的幫助和辛勤工作),但是無論您將經歷多少個不眠之夜和不可避免的憂慮……看到寶寶健康快樂地成長,這一切完全值得🍼🥛🍚我的寶貝Raraaaaaa一歲生日快樂!🎂請知道我是如此愛你...我將永遠不會停止親吻你! ❤❤️最後仍要謝謝所有昨天向Rafael寄予祝福的人!祝大家情人節快樂!🌹」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!