掃呢頁CODE去手機

2020年2月18日 星期二

梁靜茹:啱啱離婚 梁靜茹前夫與o靚模露骨對話曝光 #梁靜茹

呢個留言真係不得了…馬來西亞歌手梁靜茹去年宣布結束與趙元同(Tony)的9年婚姻,趙元同即先前曾爆出與名媛林以婕親暱約會,又同𡃁模林千又關係密切,雖然 ...




呢個留言真係不得了…


馬來西亞歌手梁靜茹去年宣布結束與趙元同(Tony)的9年婚姻,趙元同即先前曾爆出與名媛林以婕親暱約會,又同𡃁模林千又關係密切,雖然趙元同曾駁斥偷食傳言,不過恢復單身幾個月嘅佢被發現大膽調戲林千又,同林千又嘅「露骨對話」更被曝光!


林千又日前喺社文網晒出比基尼火辣片段,大騷完美身材比例及纖腰、長腿,豐滿上圍呼之欲出,再嚟個轉身晒翹臀,大擺撩人姿態,不過就有眼利網友發現,趙元同竟公開留言,並一語雙關寫下:「硬了...拳頭硬了。」疑似話中有話,令兩人關係更引人遐想,而此留言已被刪除,不過仍有唔少網友直言對佢嘅公開留言「不忍直視」!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!