掃呢頁CODE去手機

2020年2月25日 星期二

【求其vs嚴謹】馬蹄露獲警方頒「藝名」感謝狀 姪仔馬米高用「武肺警」教防疫英文 #馬蹄露

【求其vs嚴謹】馬蹄露獲警方頒「藝名」感謝狀姪仔馬米高用「武肺警」教防疫英文20分鐘前撐警藝人馬蹄露,早前為警方拍攝防罪宣傳片,因而獲警方頒發感謝狀, ...




  • 【求其vs嚴謹】馬蹄露獲警方頒「藝名」感謝狀 姪仔馬米高用「武肺警」教防疫英文
  • 20分鐘前




撐警藝人馬蹄露,早前為警方拍攝防罪宣傳片,因而獲警方頒發感謝狀,以及一隻身穿警察制服戴着「委任證」的小熊sir公仔。事後馬蹄露亦開心影相放社交平台,隨即獲不少「馬粉」留言力撐,大讚馬蹄露支持正義、見義勇為、實至名歸....。不過,亦有網民質疑,為何感謝狀只寫上「馬蹄露小姐」,而不寫馬蹄露真名梁穎顏,「佢真名叫馬蹄露咩」,曲線踢爆警方處事「求求其其」。

相反,馬蹄露姪仔馬米高,做事就認真好多,日前拍片講解防疫英文生字,例如講解「Diagnosed」(診斷),馬米高就話:「如果你被diagnosed出有肺炎,仲周圍走去同人食飯,就係大逆不道,所以『大逆Nosss』就解做診斷喇」,之後又講國際衛生組織(World Health Organization):「我哋以後唔可以再叫武肺,因為WHO(Winnie Happy Organization)畀武肺一個新名...」,以諷刺手法講解防疫,網民紛紛畀Like,「跟你學英文真係好,簡單易記」。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!