掃呢頁CODE去手機

2020年3月23日 星期一

歐詠怡:大晒34D 歐詠怡蘇梅島返港要停工隔離 #歐詠怡

見到啲相都唔記得想講咩喇…曾推出寫真集的藝人歐詠怡(WingWing)早前與幾名閨蜜到泰國蘇梅島旅遊,當時新冠肺炎疫情未算太嚴重,WingWing都做 ...




見到啲相都唔記得想講咩喇…


曾推出寫真集的藝人歐詠怡(WingWing)早前與幾名閨蜜到泰國蘇梅島旅遊,當時新冠肺炎疫情未算太嚴重,WingWing都做足防疫措施,在人多地方都有戴口罩及手套,並頻頻消毒。雖然已返港一段時間,身體亦無任何不適,但WingWing仍決定停工,自我隔離在家保障健康。她直言近年一直忙到飛起,經深思熟慮後決定今次當作放一個長假:「一來唔想屋企人擔心,而且亦覺得自己係時候養番好個身子,之前長期工作時間唔穩定,食無定時搞到個胃好差,成日胃痛又失眠等,打算趁呢14日喺屋企做運動同食維他命增強抵抗力,最重要早睡早起,希望可以調節番正常生活模式。」


喜愛旅遊的WingWing表示惟有重溫過去的旅行相「止渴」,而早前她們到蘇梅島享受陽光與海灘,身穿泳衣上陣畫面養眼,WingWing大晒34D索爆身材,吸引不少外籍男士搭訕!WingWing表示此行拍下大量美照,比出寫真集數量更多,笑言閉關期間可慢慢放上網,繼續跟Fans隔空互動。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!