掃呢頁CODE去手機

2020年3月14日 星期六

【離巢越闖越掂】39歲李施嬅做等愛的女人 擇偶最緊要搵知心人 #李施嬅 #李詩韻

李施嬅去年離開工作了15年的無綫娘家外闖,好運陸續來,她早前獲邀拍一個加拿大劇集《BloodandWater》第三季,並擔正做女主角,更是宣傳焦點,備 ...




李施嬅去年離開工作了15年的無綫娘家外闖,好運陸續來,她早前獲邀拍一個加拿大劇集《Blood and Water》第三季,並擔正做女主角,更是宣傳焦點,備受重視,令李施嬅非常興奮,「以前拍劇從未試過自己個名排第一,TVB啲劇都係排男仔名行先,今次可以排自己感覺好神奇。」

踏入鼠年便行運,問李施嬅今年想行事業運還是桃花運?她魚與熊掌兩者都想得到:「事業運先啦,兩者比重八二喇,我啱啱離開TVB,差唔多一年,好多新事物、新嘗試等住我,好需要人哋畀我極強心針,同時亦需要好嘅運氣,以加強我信心。」李施嬅雖然事業心強,但她都期待將來如同好姊妹胡杏兒一樣,擁有幸福家庭,「我都好想有一日,有自己屋企同小朋友,我知當我有小朋友時,一定會慢落嚟,唔係我唔想一路咁衝,我睇到身邊朋友,佢哋結婚生仔後,事業真係自然slow down咗,始終做媽咪,母愛係偉大,必然會掛住屋企同小朋友。今年我決定開盡turbo衝咗先,等過一、兩年就諗吓組織家庭。」李施嬅不敢以兩子之母的胡杏兒做目標:「佢生得好犀利,我冇佢咁勁,佢可能會仲要多啲,會不停繼續造(人),我唔想要咁多個(小孩),一個夠啦,要生嘅話,我鍾意生女,但生到小朋友都係好大祝福。我自己係女仔,我知道生女顧家,錫屋企多啲。我屋企有哥哥家姐,睇得出女仔貼心啲,過時過節屋企人食飯都係我同家姐安排。」

單身李施嬅身邊不乏追求者,十隻手指可夠數?她笑言:「咁又唔好數,怕越數越少,唔好話追求,大家認識了解最重要,去到而家唔係初戀喇,唔係十幾、二十歲,以前鍾意人哋送花追求,而家係想搵一個知心人,大家傾到偈,明白我、支持我去做想做嘅嘢。做我哋呢行,想去搵一個明白你嘅人好難,仲有要頂得順我工作同忙碌,對方要睇住我幕前談戀愛,真係要好高EQ,同好明白事理,圈外人同我哋拍拖會好大壓力,佢會俾人起底,所以要搵一個知心又明白事理另一半真係好難,大家又要互相支持。」李施嬅列舉了基本擇偶條件,還想附加,「靚仔會好啲囉,冇嘅都OK,人始終都會老,大家最緊要夾得到,佢一定要有上進心同孝順,呢啲最緊要,又靚仔又fit係bonus」

剛過39歲生日的李施嬅,思想越見成熟,近年演技亦大躍進,她解釋開竅跟閱歷有關,「我多咗靈感,特別我喺TVB最後嗰5年,我自己去到一個樽頸位,演戲唔上又唔落,自己好想進步,但又唔得,呢幾年又唔係拍到好多劇,公司唔係好多嘢拍。」李施嬅明白被動沒有用,她就主動四出找機會去試鏡和增值自己,過去5年點滴積累,書中得到不少啟發,同時也改變了自己過往的思考方法:「原來我以前諗嘢方法好錯,冇嘢做時千祈唔好坐喺度埋怨,應該積極啲,幫自己搵多啲其他機會,一直喺一個comfort zone就變成原地踏步,慢慢又會好多埋怨,其實身邊仲有好多道門可以去開,不妨試吓開第二啲門搵出路,去跳出框框。呢幾年睇好多書,繼續做好自己,抱住正能量感恩嘅心,努力增值自己就一定會成功。」

李施嬅在大台劇集《法證先鋒IV》中扮演高級法醫Dr. Man,並要解剖屍體找出線索,協助破案,她坦言童年有當醫生的夢想,「我姨媽係醫生,我受佢影響好想做醫生,我成日去姨媽診所,聽佢講關於做醫生嘅嘢。中學選修生物課,要解剖青蛙,我覺得好驚、好核突,見到血腥同內臟恐怖嘢,我嚇到想嘔。」李施嬅未能圓夢,但這次接演法醫卻過足戲癮,「始終電視尺度唔可以好血腥,屍體都係由真人扮,拍時成日見到好多唔着衫嘅人喺我面前,一晚一個又一個,男仔着肉色底褲,女仔就肉色內衣褲,唔係全裸,但見佢哋咁喺我面前都好尷尬,佢哋化妝都要全身搽白,冇血色,由頭化到落腳;解剖時我又要掂佢哋,扮死人仲要唔郁閉氣,佢哋真係好專業,個廠又凍,佢哋又要瞓上凍冰冰解剖鐵床,一瞓幾個鐘,所以有時放暖爐喺佢哋側邊暖住,演員真係有呢個專業,佢哋都辛苦。」李施嬅怕血腥,怎應付將來生B?「咁我睇唔到嘛,有布遮住。」李施嬅預告不會剖腹生產:「我要自然生呀,我覺得做媽咪係好靚一件事,由陀小朋友就feel到佢心跳,佢會喺你身體長大,雖然我想盡量自然,但都要有啲麻醉,我唔想咁辛苦,無痛分娩」

撰文:比華利

攝影、攝錄:陳慧安

服裝:ba & sh

場地:Hyatt Centric Victoria Harbour Hong Kong

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩

李施嬅是等愛的女人。


李施嬅打算在事業上多衝兩年便結婚生仔。


李施嬅坦言童年有當醫生的夢想。


李施嬅近年演技亦大躍進,她解釋開竅跟閱歷有關。


李施嬅跟同劇演員合作愉快。 (《法證先鋒IV》劇照)


李施嬅在劇中扮演高級法醫 。(《法證先鋒IV》劇照)


李施嬅法醫造型穿上保護衣物。 (《法證先鋒IV》劇照)



鍾意就快D Share啦!