掃呢頁CODE去手機

2020年3月28日 星期六

無線飯堂暫停供小菜 馬國明呻3周無波踢 #馬國明

馬明食碟頭飯問題不大,最慘是冇波踢。
無線飯堂暫停供小菜馬國明呻3周無波踢馬明食碟頭飯問題不大,最慘是冇波踢。政府推出多項新措施限制人流聚集,但對於拍攝工作就未有實質影響,所以台前幕後唯有 ...




無線飯堂暫停供小菜 馬國明呻3周無波踢

馬明食碟頭飯問題不大,最慘是冇波踢。

政府推出多項新措施限制人流聚集,但對於拍攝工作就未有實質影響,所以台前幕後唯有自律地做好防疫工作。馬國明跟商天娥為無線新劇《BB大晒》開工,娥姐謹慎地做好各樣防疫措施,抗菌包、口罩、面罩、勤洗手保持雙手清潔等。

對新措施關閉戲院、健身房及球場等,馬明說:「我已經3個禮拜無波踢,朋友話龍門架都搬走埋,健身室又關閉,我唯有自己屋企舉啞鈴。」馬明透露公司飯堂已暫停提供小菜,因而失去了跟同劇演員食飯的樂趣。他說:「依家個個係食碟頭飯,無辦法啦,安全為上,不需要開工嘅時候,我都會戴返個口罩。」




鍾意就快D Share啦!