掃呢頁CODE去手機

2020年3月25日 星期三

【#新蚊武肺炎】過多幾日,就無得見靚仔侍應3星期喇!

【#新蚊武肺炎】過多幾日,就無得見靚仔侍應3星期喇!
【#新蚊武肺炎】過多幾日,就無得見靚仔侍應3星期喇!因為近日香港武漢肺炎疫情急增,雖然政府再次宣布部份公務員將在家工作,市民亦要自律減少外出及前往多人 ...




#新蚊武肺炎】過多幾日,就無得見靚仔侍應3星期喇!

因為近日香港武漢肺炎疫情急增,雖然政府再次宣布部份公務員將在家工作,市民亦要自律減少外出及前往多人地方進行娛樂活動、聚會,不過並無正式立例作出限制。



以「滑炒蛋」及「落單速度」知名嘅茶餐廳「澳洲牛奶公司」,今日就宣布因為疫情嚴峻,為食客及員工著想,將喺3月26日起停市至4月16日。

點都好,希望疫情能早日受控,大家都要勤洗手、戴好口罩,注意衛生!

#新Monday#Chill好食#澳洲牛奶公司#澳牛#炒蛋#早餐#武漢肺炎

#NM_海月

See translation

【新蚊武肺炎】過多幾日,就無得見靚仔侍應3星期喇!

Source


來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!