掃呢頁CODE去手機

2020年3月29日 星期日

沈震軒:相隔4年!沈震軒回巢拍古裝 可惜搬咗去元朗 #沈震軒

通告咁早,又住元朗,唔使瞓咩?藝人沈震軒相隔4年,回歸無綫拍攝劇集《一笑渡凡間》,他坦言起初不太習慣:「對上一次拍嘅已經係《性在有情》。今次首星期每日 ...




通告咁早,又住元朗,唔使瞓咩?


藝人沈震軒相隔4年,回歸無綫拍攝劇集《一笑渡凡間》,他坦言起初不太習慣:「對上一次拍嘅已經係《性在有情》。今次首星期每日都0430通告,最慘係離開無綫後,我搬咗去元朗住,依家返嚟齋車程都要一粒鐘!幸而由於新冠肺炎疫情關係,監製想我哋多啲休息,暫時每日一組戲,仲可以應付到。」


沈震軒今次劇中與蕭正楠及湯洛雯發展一段三角關係,他笑指自己「好打得」:「講我個角色文武雙全、打足全劇,仲有爆點,不過唔劇透住。」他重提早前造型時需要倒模,照片被刊登出來,狀似相當辛苦,他表示似敷面膜,數分鐘完成且有位透氣,感覺其實不算太差。
談到今次接拍古裝,他大感興奮:「之前咁多年拍過一次咋,而且同蕭正楠及湯洛雯都係首次合作,好有新鮮感。(意味你回巢無綫?)同無綫簽咗幾部部頭,拍完呢部會繼續開,應該係時裝。其實原本都諗返內地開劇,但內地工作呢段時間暫停延後,咁啱無綫話不如開多套,真係好彩。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!