掃呢頁CODE去手機

2020年3月1日 星期日

黎芷珊:搣甩隔離生活 黎芷珊興奮放監賀54歲生日 #黎芷珊

慶祝還慶祝,都要注意消毒呀。無綫主持人黎芷珊二月頭被發現曾乘坐郵輪鑽石公主號、逾百人確診新冠肺炎嘅疫輪,當時黎芷珊已對外表示會自我隔離,而自己就沒有病 ...




慶祝還慶祝,都要注意消毒呀。


無綫主持人黎芷珊二月頭被發現曾乘坐郵輪鑽石公主號、逾百人確診新冠肺炎嘅疫輪,當時黎芷珊已對外表示會自我隔離,而自己就沒有病徵,更由年初一(1月25號)開始都自我隔離,認真小心。隔離咗足足成個月嘅黎芷珊,今日就喺社交網興奮表示原來佢已經「放監」,仲High爆Share新相,原來今日係佢54歲生日正日,佢仲祝大家都身體健康,希望疫情快啲過去:「我放監Ended my self quarantine! 我今年嘅生日願望係疫情快啲過去,大家都身體健康!💪🏻💪🏻💪🏻😘😘😘」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!