掃呢頁CODE去手機

2020年3月3日 星期二

盧宛茵:【藝人5大奇招慳口罩】三層防護用足一星期? #盧宛茵

慳還慳,一定要衛生行先!全城一罩難求,大人細路個個為口罩頭痕,依家真係「冇罩行頭慘過敗家」,就算搵到合規格嘅口罩又被迫畀人斬到一頸血,就連藝人都一樣要 ...




慳還慳,一定要衛生行先!


全城一罩難求,大人細路個個為口罩頭痕,依家真係「冇罩行頭慘過敗家」,就算搵到合規格嘅口罩又被迫畀人斬到一頸血,就連藝人都一樣要四出撲罩,咁去到罩量屈指可算又未撲到新貨可以點做?以下藝人就施展5大奇招慳口罩!


棉布+廁紙+保鮮紙三層「防護」
無綫資深藝人盧宛茵(Madam Lo)早前冇晒口罩又迫住返工,佢就用一個棉布口罩內夾廁紙,外面再包上保鮮紙,三層「防護」頂硬上抗疫,仲要係返人流較多嘅公司試造型,真係擔心死人!好在之後契仔立即送上口罩,搞到Madam Lo差啲唔捨得用,真係孝感動天!


風筒吹乾口罩用足一星期
歌手葉蒨文(Sally)就因為怕浪費,自爆一個口罩用超過一星期,佢將厚紙巾或廚房紙巾折叠放口罩內,用完就將紙巾丟掉,再用熱吹風機吹乾口罩內部,之後用紙巾包好口罩保存密封袋內,直到下次使用。Sally仲分享用白醋做消毒劑,將白醋同水溝埋一齊去清潔地板。


整囗罩套自救
藝人楊卓娜發揮「等人救不如自救」精神,早前就拍片教大家自製口罩套,將兩塊布縫成圓桶形,再將個口罩攝入中間,仲提醒大家做多幾個兼勤洗換,換出嚟嘅口罩套要用膠袋袋起,回家徹底清潔消毒,不過就被網友質疑啲水氣會否破壞口罩結構。


口罩攝紙巾
藝人黃榕自爆只有不足一盒口罩,佢就用坊間少公公婆婆嘅慳口罩方法,用紙巾攝入口罩內,希望可以耐用啲。


兒童口罩用住先
曾於無綫劇集《黃金有罪》飾演舞女「莫莉莉」的藝人劉芷希,本身係馬來西亞人,佢喺馬來西亞都好難搵罩,就算搵到都留畀屋企人,返到香港佢都變冇罩人士,靠朋友畀嘅兒童口罩「維生」。


雖然靚口罩嘅嘢可遇不可求,不過大家普遍都係用緊即棄口罩,衞生防護中心就多次提醒市民,唔好誤信外科口罩「洗完、蒸完」可翻用嘅謠言,而使用過嘅口罩表面沾有病菌,唔可以袋起再用,而濕咗嘅口罩更會影響效用。若果真係去到「窮途末路」,真係寧願向親朋戚友借新口罩好過喇…

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!