掃呢頁CODE去手機

2020年3月1日 星期日

胡淽喬(胡心諾、胡薾之):6日冇去過超市 武漢Rainbow出入要靠一張卡 #Rainbow #胡心諾 #胡淽喬

Rainbow已經6日冇去過超市。身在武漢嘅𡃁模胡淽喬(前名為胡心諾、Rainbow),時不時會喺社交網更新近況,透露去超級市場已經喺六日前嘅事,仲話 ...




Rainbow已經6日冇去過超市。


身在武漢嘅𡃁模胡淽喬(前名為胡心諾、Rainbow),時不時會喺社交網更新近況,透露去超級市場已經喺六日前嘅事,仲話依家佢住緊個村,雖然冇人受到感染,但防疫措施愈來愈嚴謹,每戶每三日只可以一人外出,每次仲唔可以超過兩個鐘:「武漢封城後第26日,離上次去超市已經是六天前,我們村口現在也封了不讓車輛進出,但還可以走路/摩托車出去買東西。今日村派了一張《疫情期間居民出入卡》,每戶每3天可1人外出,每次不可超過2小時。明顯這條村的防疫措施愈來愈嚴謹,雖然我現在住的這條村沒有人感染,但鎮上已經有70多例,希望這場疫症快快完結。」


佢又感激日本朋友從日本寄畀佢嘅口罩同龍角散,令佢好感動兼有雪中送炭嘅感覺。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!