掃呢頁CODE去手機

2020年3月27日 星期五

【愛國深藍絲】71歲伍淑清貫徹出街唔戴口罩 清潔工怒睥! #伍淑清

《壹》仔影緊女,不過唔好誤會,唔係畫面所見戴住口罩咁有防疫意識嘅妙齡少女。睇真啲,畫面有執凌亂嘅頭毛郁郁吓,佢哋嘅主人就係今次嘅女主角、武漢肺炎都照樣 ...






《壹》仔影緊女,不過唔好誤會,唔係畫面所見戴住口罩咁有防疫意識嘅妙齡少女。睇真啲,畫面有執凌亂嘅頭毛郁郁吓,佢哋嘅主人就係今次嘅女主角、武漢肺炎都照樣唔戴口罩四圍貢嘅美心太子女伍淑清。

伍淑清,三不五時就牙斬斬發表抹黑年輕人言論,而佢出到街亦會眼眨眨,何解呢?71歲仲搞咁多嘢,唔通一把年紀仲想威仲想出名?

要塑造深入人心嘅愛國形象,除發表「放棄年輕人」言論,造型都好重要,而伍淑清嘅官方造型設定,就肯肯定係棗紅色長袖衫,搭配灰色西褲、黑皮鞋,再拖個喼添。紅色唔使講啦,中國代表顏色;至於西褲,諗下一車車喺金紫荊廣場現身嘅同胞,有幾多個唔係西褲襯皮鞋;行街要拖喼呢樣嘢,香港人啲腳指感受最深。

為咗貫徹呢身愛國造型,伍淑清嘅日常生活,似乎無第二個搭配,出親街都係呢個打扮,就好似卡通入面嘅主人翁咁,日日同一套衫褲現身,事關《壹》仔上次喺街撞見佢,又係咁嘅裝束無變過,唔通佢個衣櫃同野比大雄、蠟筆小新等人一樣,都係同一款衫有十套?

雖則保持一貫造型好重要,但武漢肺炎疫情肆虐情況下,加個口罩都唔算過份,唔會太破壞形象啫,連開緊工嘅清潔姐姐見到伍淑清唔戴口罩,都回頭「睥」佢呀!

真係咁驚人哋認唔出你就係愛國深藍絲伍淑清,咁不如就戴個有國家代表性嘅口罩咪得囉,例如印有人民幣樣式、中國國旗款式、武漢肺炎病毒圖案嘅口罩,咁咪唔使怕囉。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!