掃呢頁CODE去手機

2020年3月29日 星期日

「牛雜妹」李亦喬(前名:李美琪):生意跌9成!牛雜妹舖頭拍烏蠅 #李亦喬 #李美琪 #牛雜妹

疫情未退,做生意雪上加霜!藝人「牛雜妹」李亦喬(Monnie)日前接受香港開電視主播馬梓軒訪問,她表示與家人於元朗經營麵店17年,受新冠肺炎疫情影響, ...




疫情未退,做生意雪上加霜!


藝人「牛雜妹」李亦喬(Monnie)日前接受香港開電視主播馬梓軒訪問,她表示與家人於元朗經營麵店17年,受新冠肺炎疫情影響,加上政府對食肆的防疫新措施,生意面臨前所未有的考驗:「舖頭全盛時期可以坐滿11枱客,外面再加6、7張枱!但依家多數時間都『拍烏蠅』,有時全日得幾枱客,少咗8、9成生意!」


雖然麵店經營困難,但Monnie稱不會輕言放棄,近來亦令她感受到一份人情味:「因為我哋做咗好多年,業主好好,租金可以輕微下調!而舖頭主要員工都係屋企人,加上來貨都係由爸爸親力親為去街市買,所以減省咗好多開支!一家人齊心合力,舖頭暫時都頂得住!」在疫情嚴峻下,Monnie亦肩負重任協助家人張羅口罩,她說:「前排口罩真係唔夠,因為我屋企一家九口,加上我父母每日喺舖頭工作十幾個鐘,都想佢哋定時更換口罩,所以屋企嘅用量都好大!感激好多朋友幫我搵到口罩,解決到燃眉之急!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!