掃呢頁CODE去手機

2020年3月6日 星期五

岑麗香:復出苦練廣東話 岑麗香:劇本變成BB課本 #岑麗香

岑麗香産後復出苦練廣東話,講起個仔就唔到口。演員岑麗香在將軍澳電視城為無綫新劇《BB大晒》首日開工,香香坦言心情緊張,因為已經很久沒有講廣東話:「屋企 ...




岑麗香産後復出苦練廣東話,講起個仔就唔到口。


演員岑麗香在將軍澳電視城為無綫新劇《BB大晒》首日開工,香香坦言心情緊張,因為已經很久沒有講廣東話:「屋企得我講廣東話,中文退步咗,所以呢排抱住BB喺屋企睇劇本,都會大聲啲講、練吓咬字,都希望BB可以吸收到,想教佢講廣東話,等佢學多啲語言,因為中文得我教到佢,老公中文仲差過我,依家劇本變成咗BB課本,我就變咗中文老師。」


久休復出,被問開工時可會掛住BB?她笑說:「都會掛住,有時都會視像睇吓BB。不過,拍劇之前都考慮咗好耐,亦都開個家庭會議,有家人幫手照顧先拍。」而劇中的BB比香香的兒子大,看劇本可以偷師湊B,更可預先學習怎如何揀學校。


講到劇中拍檔馬國明最近被傳與唐詩詠撻着,問馬國明可有向她訴苦?香香說:「我好耐冇睇新聞,唔知咩事,頭先只係見到佢一面。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!