掃呢頁CODE去手機

2020年3月9日 星期一

商天娥:吳業坤出口術撩女 商天娥開心笑死咗 #吳業坤 #商天娥

所以話無論女人幾多歲,有人撩都會好開心!無綫新劇《BB大晒》演員商天娥、吳業坤、吳岱融、龔慈恩等在將軍澳電視城為劇集拜神。活動上吳業坤竟敢叫娥姐做天娥 ...




所以話無論女人幾多歲,有人撩都會好開心!


無綫新劇《BB大晒》演員商天娥、吳業坤、吳岱融、龔慈恩等在將軍澳電視城為劇集拜神。活動上吳業坤竟敢叫娥姐做天娥,令眾人起哄,他解釋時緊張到令眼鏡出現霧化,十分搞笑。


商天娥受訪時對於被吳業坤稱呼為天娥卻相當受落,她笑說:「我老公都唔會咁叫我,可能佢覺得娥姐多人叫,叫天娥特別啲,真係畀佢笑死我。」娥姐直言今次再拍劇是被劇本打動,劇中飾演馬國明和吳業坤的媽媽,角色經常好心做壞事,笑中有淚。


新冠肺炎疫情持續,娥姐指會加倍小心,會定時會消毒,她說:「我今日都戴咗個防疫面罩,希望可以做多幾個唔同size畀大家,小朋友同老人家抵抗力較弱。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!