掃呢頁CODE去手機

2020年3月23日 星期一

【獨家尊訪】兆榮催阿哥成家立室 兆尊:我點解仲要結婚 #鄧兆尊

香港已故粵劇名伶鄧永祥(祥哥)於97年離世,而他的妻子洪金梅(祥嫂)亦於去年7月離世,留下鄧兆尊、鄧翠玉(小艾)、鄧兆榮和鄧碧玉四子女相依為命。作為長 ...






香港已故粵劇名伶鄧永祥(祥哥)於97年離世,而他的妻子洪金梅(祥嫂)亦於去年7月離世,留下鄧兆尊、鄧翠玉(小艾)、鄧兆榮和鄧碧玉四子女相依為命。作為長子的兆尊,今後是否會以長兄當父,背起照顧弟妹的責任,而置身今時今日香港的亂世,鄧氏兄妹又該何去何從?日前《蘋果》登門兆尊府上專訪,開門的竟然是住在樓上的小艾,原來兆尊請她下來幫忙招呼。

自從03年把永祥大廈賣給東華三院後,兆尊四兄妹仍然沒搬走,繼續租住在這裏,每人有一個單位,兆榮因為有一家四口,以前祥哥住的頂層大單位,兆尊讓給了弟弟住,他自己跟女友大婆Carmen住在樓下約千呎單位,小艾就和兒子一起住,妹妹碧玉就一個人與26隻貓一起住。之前曾經有傳他們兄妹想把4萬多呎的西貢地皮重蓋豪宅,然後四個家庭一起搬入去住,不過兆尊否認說:「唔會呢度由出世住到而家係有情意結,對人、對事,同啲街坊都有感情,搬咗我肯定佢哋會唔慣,之前兆榮係提過吓想攞西貢塊地嚟起屋,但我同佢分析過,西貢唔啱佢住,蚊又多,大家又住慣市區,一落街食乜買乜都咁方便,搬去咁遠住,唔識揸車嘅,交通又唔方便,使乜住到咁奢侈,放盤賣咗佢好過。」

問兆尊還有興趣做幕前嗎?他說:「興趣係有嘅,但要明白,有時唔係話你想揀一樣嘢做就做到嘅,有得必有失。之前我有搞生意,投資過飲食,細佬就投資金融,不過而家大環境咁差,局勢又唔明朗,我哋都覺得要縮,暫時乜都唔好郁住,保留實力。」

他又指這個家依然交由小艾當家管財政:「阿媽元朗間大屋都交埋畀佢打理,佢得閒會返去元朗住,睇啲工人同狗,見佢都好開心,佢鍾意嘅話以後咪畀佢住囉!佢都啱住,嗰度夠大,佢又鍾意養狗,有咁大地方畀佢放狗啱晒。而阿媽骨灰又埋喺呢間屋花園,所以間屋唔會賣,將來小艾可能會同個仔搬返去住都唔定,因為東華好似想重建永祥大廈,到時我哋四個未必會住埋一齊,細佬想住跑馬地,不過我希望大家盡量住喺附近。聽說重建計劃都係一、兩年後嘅事,仲可以慢慢打算。」

提到最小的妹妹碧玉,兆尊都佩服一個人與20幾隻貓一齊住,一樣井井有條,一方面又在學習中醫和命相,碧玉有自己的世界,不太理會人家的事情,兆尊:「佢得閒會搵我哋做吓白老鼠,幫我哋睇吓命相、風水,有乜頭暈身㷫都會叫佢睇吓,佢都學得唔錯,遲啲應該可以去考埋個中醫牌返嚟。」

問到四兄妹感情如何?他說:「一如既往,都幾好嘅,互相窒吓,我唔會恃住自己係大哥就打壓佢哋,有時會俾佢打壓返轉頭,好似我細佬會話我哋都結晒婚,你係大哥,點解仲唔結婚呀!我話見你個樣幾乎想塞返個B入去咁滯,我點解仲要結婚,有個家庭唔難,但點樣去教育小朋友先難,呢方面我細佬係做得幾好,佢啲仔女都幾厲害。」

最近香港局勢亂,不少人都計劃移民,問兆尊有沒有此打算?他表示:「我自己就冇移民打算,喺政治立場我係冇色嘅,以前去過咁多地方,我都係覺得香港最啱自己生活,不過我啲細佬妹係有移民打算,個妹想去大馬住,我唔會阻止佢,但會提醒佢只係去過大馬一次睇過,嗰邊生活模式到底啱唔啱佢,我會分析畀佢聽。作為大佬,係會擔心細佬妹,因為喺我眼中,佢哋好似未入世嘅小孩子,但有時不斷勸佢哋係冇用嘅,就算同佢哋講玩滑板會跌嘅,佢哋係唔會信,直至真係跌到痛,佢哋先會聽。」

撰文:鍾國仁

攝影:沈健程

攝錄:林德雄、葉君海

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

攝影:沈健程


祥哥生前與太太祥嫂,及四名子女的合照。(資料圖片)


四兄妹中,細妹碧玉(左一)為人較低調。(資料圖片)


小艾與兒子一齊住。(資料圖片)


在元朗大屋內,種了一棵蘋果芒樹。(資料圖片)


兆榮於2005年結婚,與太太育有一子一女。(資料圖片)


鄧兆尊當年與陳彥行傳緋聞。(資料圖片)


兆尊表示對幕前仍有興趣,當年他曾擔任選美司儀。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!