掃呢頁CODE去手機

2020年3月12日 星期四

【高危職業】 湯漢斯中招 陳煒黃浩然擔心又震驚 #湯漢斯 #陳煒 #黃浩然

三人知道湯漢斯確診都表示震驚。
【高危職業】湯漢斯中招陳煒黃浩然擔心又震驚三人知道湯漢斯確診都表示震驚。無線劇集《法證先鋒IV》再次舉行宣傳活動,收視仍然高企,3月3日(第12集)七 ...




【高危職業】 湯漢斯中招 陳煒黃浩然擔心又震驚

三人知道湯漢斯確診都表示震驚。

無線劇集《法證先鋒IV》再次舉行宣傳活動,收視仍然高企,3月3日(第12集)七天跨平台收視錄得37.1點,平了首集收視記錄。陳煒感激觀眾支持並呼籲網民踴躍留言,提議眾演員回饋方案,笑言自己冇底線。

陳煒表示演員是唯一不能帶口罩工作的職業。
陳煒表示演員是唯一不能帶口罩工作的職業。
對於4月將復課,黃浩然坦言擔心。

對於4月將復課,黃浩然坦言擔心。

收視報捷,問到如何回饋觀眾?煒哥笑說:「唔知㗎!睇吓網民有咩提議,可能叫我捐晒副身家呢!(你都照捐?)咁我都有底線嘅。」身旁的譚俊彥仍記得,早年《宮心計2》眾演員已試過展示泳裝照慶祝。認為疫情底下,例如跑步,泳裝照等都不適合,應該要偏向多做慈善,藝人亦有責任發放正能量。對此,黃浩然亦非常認同,呼籲網民多多留言提供建議,幕後收集意見後,再計劃如何實行。他說:「我哋成班演員都會派口罩,正如小青姐所講,我哋私底下都要多做善事。」

譚俊彥希望市民對於防疫唔好鬆懈。

譚俊彥希望市民對於防疫唔好鬆懈。
《法證先鋒IV》第12集跨平台收視錄得37.1點。

《法證先鋒IV》第12集跨平台收視錄得37.1點。

此外,奧斯卡金像影帝湯漢斯(Tom Hanks)跟太太麗達韋遜(Rita Wilson)證實在澳洲拍攝新片時確診新冠肺炎。問到身為藝人有否擔心?黃浩然坦言感到震驚,陳煒更指演員應該是唯一不能帶口罩工作的職業。譚俊彥表示市民防疫已做了一段時間,發現開始有點鬆懈並提醒每個人都要做好防疫工作。他說:「我每日都會同個仔睇NBA,而家連NBA都冇得睇。」

另外,黃浩然提到有可能4月復課,笑指跟太太正在迴避此問題。他笑說:「相信好多家長都係咁,喺屋企見到個仔食完飯都係就咁用手抹個嘴,邊會唔擔心,真係復課,再睇吓點配合學校。」


鍾意就快D Share啦!