掃呢頁CODE去手機

2020年3月13日 星期五

湯漢斯:確診肺炎 湯漢斯夫婦首蒲頭病樣笑唔出 #湯漢斯

湯漢斯繼昨日宣布病情後,今日上載夫婦自拍照,他一臉病樣。荷里活男星湯漢斯(TomHanks)與女星妻子麗達韋遜(RitaWilson)於澳洲確診自中國 ...




湯漢斯繼昨日宣布病情後,今日上載夫婦自拍照,他一臉病樣。


荷里活男星湯漢斯(Tom Hanks)與女星妻子麗達韋遜(Rita Wilson)於澳洲確診自中國武漢爆發擴散的新冠肺炎病毒,他們繼昨日於社交網站Instagram宣布病情後,今日再上載夫婦自拍合照,多謝澳洲醫護團隊。他們都穿着便服,戴上鴨舌帽,麗達露出笑容,但患有糖尿病的湯漢斯明顯一臉疲倦,擠不出笑容。


湯漢斯留言表示:「大家好,麗達同我想多謝所有喺澳洲妥善照顧我哋嘅人。我哋中咗Covid-19,目前接受隔離,避免傳染畀其他人。部份人可以引致非常嚴重嘅情況。我哋依家都係見步行步。大家都可以做嘅係,聽專家意見,照顧自己同身邊人,係咪?」


他最後引用自己主演的1992年女子棒球電影《驕陽歲月》(A League of Their Own)對白來打氣:「記住,雖然發生咗好多事,但打得棒球就唔好喊!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!