掃呢頁CODE去手機

2020年3月1日 星期日

吳雲甫:宣誓先識緊張!吳雲甫結婚為生一子一女 #吳雲甫

恭喜晒!現年38歲的前港男吳雲甫(Owen)今日與拍拖未夠一年的瑜伽導師女友林瑋如(Jackie)在尖沙咀文化中心簽字註冊結婚,現場有雙方家長及親友見 ...




恭喜晒!


現年38歲的前港男吳雲甫(Owen)今日與拍拖未夠一年的瑜伽導師女友林瑋如(Jackie)在尖沙咀文化中心簽字註冊結婚,現場有雙方家長及親友見證,穿上白色禮服及婚紗的一對新人交換戒指後正式簽字,並深情一吻,在新冠肺炎肆虐下成婚,分外浪漫。


疫情後補擺喜酒


Owen表示和太太已有共識婚事低調進行,晚上沒有婚宴,只是雙方親人簡單吃飯:「佢屋企人多數喺泰國,我嘅親人就有啲喺加拿大,可能會喺呢兩個地方同香港補擺婚宴,但幾時都要視乎疫情情況。(心情有冇好緊張?)都唔算,尋晚我一個人喺屋企仲睇波,太太就返咗外家上頭,到今朝接新娘儀式,我都冇叫好多兄弟,費事佢哋捱夜睇波仲咁早起身,我自己搞掂,由啲親戚嘅小朋友主持,過程都好搞笑、好多蝦碌,但好開心嘅!去到頭先簽字我先開始緊張,嗰種緊張好似拍戲遇到啲大前輩咁,我宣誓仲冇老婆講得咁順。」講到拍拖不夠一年便決定結婚,Owen大讚太太性格好,而且兩人都喜歡運動,非常投契。問到生育計劃,他說:「我哋都想,結婚都係因為想生BB,生一仔一女就完美!」


疫情註冊 勇敢又浪漫


到場觀禮的有前有線主播陳如楓,她表示跟一對新人在運動場合下結識,指兩人非常恩愛:「咁快結婚證明佢哋真係好愛對方,Jackie成日有種愛慕嘅眼神望住Owen!希望佢哋快啲生BB喇!Owen都唔細!」她又指兩人無懼疫情註冊,既勇敢又浪漫!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!