掃呢頁CODE去手機

2020年3月9日 星期一

【家有大肚婆楊怡】羅仲謙鬧市除罩開工搵命搏 為護妻返家即全身消毒 #楊怡 #羅仲謙

今年40歲的楊怡和細她五歲的羅仲謙結婚四年,今年二月,夫婦倆終於造人成功,宣布將榮升父母,預產期在五月。雖然未有公開性別,但兩人已叫BB「小蘿蔔」。面 ...






今年40歲的楊怡和細她五歲的羅仲謙結婚四年,今年二月,夫婦倆終於造人成功,宣布將榮升父母,預產期在五月。雖然未有公開性別,但兩人已叫BB「小蘿蔔」。面對肺炎疫症,太太楊怡又屬高齡產婦,身為父親的羅仲謙表示有頗大壓力,但賺錢養家,疫情下開工在所難免。

日前,他在深水埗為電視劇《陀槍師姐2020》拍外景,劇情講述他跟對手宣萱有爭嗌,培養好情緒隨時入鏡,加上身邊有一班工作人員,羅仲謙大部份時間都沒有戴口罩,在疫情下開工如同搵命搏,羅仲謙表示:「拍戲時沒有可能戴口罩,不過我喺其他方面做到足,日常生活會勤洗手同用搓手液,保護自己之餘亦都保障其他工作人員。」再問到太太在疫情下懷孕,他會否擔心?他說:「都有少許,不過我哋向來都好注重衞生,而且太太好識得照顧自己!」

羅仲謙表示,放工返家,他會第一時間全面消毒,然後才接近老婆。

「回到家會立即換衫沖涼,用過的行李箱會先消毒,然後先搬入屋。一雙鞋就會噴消毒藥水,然後放喺家門外!」雖然近日忙於工作,羅仲謙坦言會特別關心留在家的楊怡。

現場所見,羅仲謙言行一致,稍有空檔,便拿着電話不停講,收線後又會表現得甜絲絲,坐下來又會發訊息,跟楊怡保持頻密聯系。

這位準爸爸,更會自動走向少人地方休息,努力做個謹慎好爸爸。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!