掃呢頁CODE去手機

2020年3月19日 星期四

【帶眼識人】梁思浩向盧覓雪傷口灑鹽 林作表同情大爆男方衰格行為 #林作 #梁思浩 #盧覓雪

【帶眼識人】梁思浩向盧覓雪傷口灑鹽林作表同情大爆男方衰格行為21分鐘前李力持早前在網上抹黑盧覓雪是一性愛片的女主角,杜汶澤隨即在「喱騷」發聲明並出律師 ...




  • 【帶眼識人】梁思浩向盧覓雪傷口灑鹽 林作表同情大爆男方衰格行為
  • 21分鐘前




李力持早前在網上抹黑盧覓雪是一性愛片的女主角,杜汶澤隨即在「喱騷」發聲明並出律師信指李力持涉嫌誹謗盧覓雪。

事件未完,曾與盧覓雪合作的梁思浩竟落井下石,在私人Facebook發文:「救命呀!唔好再send嚟俾我啦,我唔要睇盧X雪呀!嘔四次了,佢唔係阿嬌、栢B!」

盧覓雪備受此事困擾已需要看心理醫生,想不到舊拍檔卻對她傷口灑鹽,梁思浩為人,由此可見一斑。

衰格例子無獨有偶,林作亦以親身受害經驗參梁思浩一本,並稱這是「君子報仇,十年未晚」。林作在Facebook如此說:「君子報仇,十年未晚。人不犯我我不犯人。當年一次於小型活動見過此君,我當時並非娛樂圈人,不以這行為生,有公關請我去,我到達一陣後離開,同佢也打過聲招呼,佢表現友善。一小段時間後,佢突然於佢自己冇乜人聽嘅電台節目中指我係不請自來、不收錢也要出位等不實指控,並無故表現出歇斯底里的敵意。本人當時深表不解,特別對講大話污衊人呢樣嘢感到噁心,嘔咗四次。但有人話佢精神有問題,所以我費事同不同行嘅人有過節,敬而遠之。我曾經同 Michelle姐做過嘢,食飯也撞過。我絕對同情 Michelle姐,並勸告陰陽怪氣的梁生:It’s time to go.」



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!